Μηνίαια & Εκκαθαριστικά Σημειώματα Μισθοδοσίας
14/04/2014 -Νέα Ενότητα στην οποία θα μπορείτε να βλέπετε τα μηνιαία εκκαθαριστικά σημειώματα Μισθοδοσίας με πλήρη ανάλυση των κρατήσεων. Εδώ θα βρείτε τα σημειώματα ανά Κατηγορία & Εργαζόμενο:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Κατηγοριοποίηση Εκδρομών
18/03/2014 - Η εταιρία μας στην συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών της έχει κατηγοριοποιήσει τις εκδρομές που προωθεί σε αστέρια. Εδώ θα δείτε τα κριτήρια κατηγοριοποίησης των εκδρομών μας:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Κατηγοριοποίηση Εκδρομών
18/03/2014 - Η εταιρία μας στην συνεχή προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών της έχει κατηγοριοποιήσει τις εκδρομές που προωθεί σε αστέρια. Εδώ θα δείτε τα κριτήρια κατηγοριοποίησης των εκδρομών μας:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Κλήσεις προς Κινητά
06/03/2014 - Απο σήμερα δεν υπάρχει η δυνατότητα κλήσης σε κινητά τηλέφωνα μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου. Για να κάνετε κλήση σε κινητά τηλέφωνα παρακαλώ όπως χρησιμοποιείται τα εταιρικά κινητά τηλέφωνα που υπάρχουν στο γραφείο εκείνη την στιγμή. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιείτε το SMSBOX για την αποστολή msg στους πελάτες μας.Αυτό σημαίνει ότι θέλω να περιοριστούν οι κλήσεις σε κινητά τηλέφωνα στο έλάχιστο!
Ενημέρωση για τις Χρεώσεις Υπηρεσιών
04/03/2014 - Παρακαλείστε να είστε προσεκτικοί όσον αφορά τις χρεώσεις υπηρεσιών όσον αφορά έκδοση εισιτηρίου , αλλαγή εισιτηρίων, επανέκδοση αεροπορικών καθώς πλέον τυχόν λάθη στις χρεώσεις αυτές θα αφαιρούνται απο την μισθοδοσία. Παροτρύνετε τους πελάτες να βγάζουν κάρτα μέλους ώστε να αποφύγουν χρέωση στις αλλαγές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και μικρότερες χρεώσεις. Επίσης πλέον για να χορηγείτε έκπτωσεις στους κατόχους της κάρτα μέλους θα πρέπει το μέλος να έχει την κάρτα μαζί του ή να γνωρίζει τον κωδικό της κάρτας του. Δεν θα παρέχεται έκπτωση σε κανέναν εφόσον δεν έχει κάτι από τα παραπάνω!
Ενημέρωση για τις Κρατήσεις του Ski Bus
03/03/2014 - Δεν επιτρέπονται πλέον οι κρατήσεις στο Ski Bus οι οποίες αφορούν μόνο επιστροφή από Αράχωβα ή παραλαβή από Αράχωβα - μετάβαση στο Χ/Κ Παρνασσού και επιστροφή στην Αθήνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα κρατάμε τηλέφωνο επιβάτη και θα επικοινωνούμε μαζί του την ίδια ημέρα - πρωί που θα αναχωρεί το Ski Bus.
Kατηγορίες :
- Ανακοινώσεις Ακτοπλοϊκών Εταιριών
- Ανακοινώσεις Αεροπορικών Εταιριών
- Οδηγός Συμβάσεων με Πελάτες
- Πλάνο Μηνιαίων Πληρωμών
- Τραπεζικοί Λογαριασμοί
- Πελάτες Νάσια
- Αποθήκη Νάσια
- Λογιστήριο Νάσια
- Χρήσιμα Τηλέφωνα
- Manual Προγραμμάτων
- Ανακοινώσεις Οδηγών
- Ανακοινώσεις Υπ. Γραφείου
- Ανακοινώσεις Διοίκησης
- Στατιστικά
- Αιτήσεις από Εργαζομένους
- Αντίγραφα Σημειωμάτων Μισθοδοσίας
- Προγράμματα Επιμόρφωσης
- Συναντήσεις
- Αποφάσεις Δ.Σ
- Αποφασεις Γ.Σ